Veelgestelde vragen
Heb je hulp nodig?
FAQ
Bestellen
Ja, na afronding van de bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging.
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW. Met uitzondering van landen buiten de EU.
Zodra de bestelling is afgerekend, kunt u deze niet meer annuleren. Je kunt de bestelling na ontvangst wel retour zenden. Voor informatie over het retour zenden raadpleeg onze retourvoorwaarden.
Ja, dit is mogelijk in het geval van Garantie. Of een artikel onder garantie valt kan uitsluitend door een medewerker van HJ de Rooy / dR Amsterdam worden beoordeeld.
Betalen
Alle informatie en betalingen verlopen volledig digitaal, de bevestiging van uw bestelling en ook de factuur ontvangt u op het door u opgegeven e-mail adres.
Het is veilig om te betalen in de webshop van HJ de Rooy / dR Amsterdam, bij het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL beveiliging software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Dit is te herkennen aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk.U hoeft zich dus geen zorgen te maken.
Verzenden
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen via Track & Trace. Nadat uw order is verwerkt door ons magazijn ontvangt u een Track & Trace code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen.
Voor bestellingen in de HJ de Rooy / dR Amsterdam webshop geldt: op werkdagen voor 16.00uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis.
Binnen de Benelux berekent HJ de Rooy / dR Amsterdam geen verzendkosten. Voor alle overige landen bedragen de verzendkosten € 4,95.
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt een alternatief afleveradres aanmaken.Plaatst u de bestelling middels een aangemaakte login dan blijven de aangemaakte adressen behouden, bij elk volgend bezoek aan onze webshop weer een keuze maken op welk adres u de bestelling wilt laten bezorgen.
Nee, dit is niet mogelijk. Zodra u de bestelling heeft geplaatst zal deze door ons in behandeling worden genomen.
Ruilen en retourneren
Zodra wij het bestelde artikel van u fysiek retour hebben ontvangen, beoordeeld en verwerkt storten wij u het aankoopbedrag retour. De gemiddelde verwerkingstijd is ongeveer 2 werkdagen
Nee, het retour zenden van bestelde goederen wordt niet vergoed.
Nee, u kunt het artikel retour zenden middels de meegeleverde retoursticker met een postdienst naar keuze.
Retourneren bij een dR Amsterdam verkooppunt of dR Amsterdam Shop in Shop is niet mogelijk.